Archive | May, 2010

WALAO! ★

27 May

OKAY!!

THIS IS SOOOOO SURPRISING!!

i havent been blogging for awhile already..

SORRY! =]

***

BUT!

***

the most surprising thing is that eventhough i havent blogged for like one month or sth.. my readers stats didnt go down! my stats didn’t go “O” YAY!!

***

LOL!

***

well..i dont have few thousand readers la..

so during this long period of  “being invisible” still got people read, WASEH!! MAD HAPPY LOR!! =] i’m loving u guys more n more!! =]

*

*

anyway, if you’ve noticed,

i changed somethings already..

*

*

SAY IT!

*

i know u know..

*

SAY IT!

*

*

SAY IT SAY IT!!! =]]]]

HAHA!

*

*

*

ROCKSTAR!

-boy i love this word-

*

*

*

i juz love that quote..(up there) hehehehehe…. =] best thing i’ve ever thought of..=]

*

okay so maybe now you think i’m perasan and insane and very beh paiseh..

*

SORRY LOR!! this is what happens when i have a choco.. hehehe..

*

*

*

*

k lar..

i’ll be blogging about MayDay soon~ =]

i know..i’m friggin’ late..

HAHA!

*

BIG PAISEH TO MY READERS!!

you all!! =]

till then,

-dilys-

i’ve found my medication! ♥

15 May

Thursday 29.4.2010

-in the midst of giving up

I felt like i was in blazing fire. RED HOT BLAZING FIRE! i was burning inside + outside. Emotionally and physically. Every time i wanted to get out, i’ll just be pushed back in.

They had the pail of water. Could be said as the Saving water. But how much i pleaded and asked them to help, they will not pour the water and save me from the fire. Instead, they’ll ask me to stay in the fire more, burn more etc etc..and when i ask why? the answers will always be “ it’s good for you” or ” it’s all for your own good”

they hear and know my problem. but sometimes i wished they’ll listen and understand. they constantly say they understand..but, has this become just a figure of speech? this scene happened too frequently on movies. has this become a natural reaction? did they really think through it? sometimes i wonder..if they understand, how much do they care? does caring means i gotta suffer?

-but, i’ve found my medication

Thursday 13.5.2010

the class was noisy..voices buzzing here and there.. laughter bursts from one crowd to the other..she wasn’t teaching. she was just talking to the people infront. suddenly out of nowhere, she screamed my name. scolded me from having “too many stories” to tell. she even said since the beginning of the year i talked too much. PUH-LEASE!

1) why should i stare at you and shut up when you’re not teaching and just talking to the people infront? YOU AIN’T MISS GORGEOUS!

2) i pity you so badly cuz you dont have any stories to tell about ur life..the stories that you tell us are 2nd hand stories that u exaggerate! there are only three words in your life i guess.. and that is,

YOUR . LIFE . SUCKS!

3) you expect me not to talk?!! seriously, mouth and voice for wad?! TALK LA!

Friday 14.5.2010

-she trashed my name again

infront of 3A2 pupils, she said the same old thing about me to them. and said that guys and girls can’t sit together.. and when Ashvin joked with her, she said he’s being action. waturf.

1) i know i got ming xin face la..and you very jealous, so you wanna trash my name, wanna spoil my rep. BUT TOO BAD LA! IT AINT GONNA WORK!

2) why you so kolot minded one? guys and girls sit together got prob?! if guys talk to girls, the girls will get pregnant?! SERIOUSLY STUPIAK!

3) joke means action?! who thought you that?! no wonder no one likes you!

-but i’ve found medication


Friday 14.5.2010

complains, complains, and more complains..dealing with it every single day.. but i didnt know that a person could actually complain about so many things…practically everything in just half an hour.. GOSH!

it really pisses me off..i was about to blow anytime cuz i thought for your age, you’re just being childish! like a kid would be angry at the mom of she doesnt let the kid have her/his fav toy.. i tried to hold back..gladly, i didn’t say a single word..

-i’ve found my medication! =] ♥

now you guys might be wondering.. what is this medication thingy that i keep talking about?

AM I SICK?!

NO! definitely..

this medication ROCKS! maybe when i use this medication, the people that i referred to will think that i’m action or whatever..but, i dont like to make things big. therefore, i chose

I.G.N.O.R.E

you’re suppose to spell it, not read it! =]

i ignored all these frustrating things..all these things that would make me upset. and u may wonder, did this help?! LIKE DUHH!! BOOYAH! =]

thx to this medication, the fire ain’t no burning.. i’m saved..=] as for school, i’ve definitely made her more pissed at me cuz i wont react and wont give her a chance to complain about me to the principal. BLUEK!! and i’ve also saved my cells from dieing by ignoring all the complaints! YAY ME! =]

caution : when you take this medication, you muz feel no hatred.. cuz if you do, the medication will not work perfectly..one day, you’ll definitely blow..when you take this medication, you should feel happy all the time..when you’re not happy, you are emotionless..kinda like a retard! =]

WELL,

if you’re facing all these situations in your life,

GO GET YOURSELF AN I.G.N.O.R.E!!

spell it.

it works PERFECTLY FOR PPL OF ALL AGES! =]

it’s not only free, it also saves your time and energy! =]

GO GO GO!!

what are you waiting for?!!

it’s available at all the stores in the human beings brain!!

ENJOY HAPPIER LIFESTYLES FROM TODAY! =]

till then,

dilys.. =]

J.A.G! ♥

5 May

HEY GUYS!!!! =)

right.. i said something about blogging someone AWESOME rite??

HEHE! sorry guys for like making you wait….since i said i’ll blog it last weekend..

WELL,

QUESTION FOR YOU!

and maybe

ANSWERS FROM YOU!

Situation 1

Q : Have you heard of the J.A.G?

A : WAD?? you mean the P.M.S?

Situation 2

Q : Have you heard of the J.A.G?

A : SAY WAD?? i definitely have the P.G.S!

Situation 3

Q : Have you heard of the J.A.G?

A : ofcoz!! it rhymes with P.S.A! Public Service Announcement! =]

well…if you’re not a retard, YOU WILL NOT ANSWER LIKE THAT RITE??

anyway..

WHAT’S A J.A.G??!!

YEAH!!

Juliet Alexandria Grangerfield

someone : oohhh… i heard her name before!! which movie did she act in?? The Nanny??!

GOSH! that’s also an example of a u know wad.. lol!

some people might be wondering..

who’s this Juliet Alexandria Grangerfield..

well, GIVE IT UP FOR THE CUTEST GIRL EVER~~!

J.A.G!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

(she likes playing with leaves~)

YEP!

i forgot to mention that the SHE is a PUPPOG rite??! lol!

FYI : puppog = puppy + dog

HAHA!

anyways,

THATS my lil sweet heart!

Her name is Juliet Alexandria Grangerfield of course..

She’s 3 years old liao~~

Her Fav Food is DEFINITLY


P-O-R-K!

lol!

and the thing SHE HATES THE MOST IS

B-A-T-H-I-N-G!

seriously…

itx a hard time wanting her to bathe..

everytime when i take her towels and shampoo out, she always go to her food bowl and wanna eat something.. eventhough itx her DOG FOOD! (she hates them btw)

if there’s no food, she’ll definitely lay down and try to sleep!

WAT A GOOD ACTRESS OR WAD??!

or maybe a faker..haha

anyways,

SAY YAY!

to picture post!! FINALLY! =)

thats her 1st shot.. not THAT willing ei??

wanting to scratch liao~ LOL!

2 words!

relieved .

lol.. okay.. maybe 1 word.. but 2 words sounds better.. lets take it as ” . ” is a word HAHA!

cute lerh~~ =P

spell adorable!

someone : OOHH! my teacher taught me that yesterday! A  D-O-O-R  A  B-E-L-L! right?! =]

kids these days.

Poser! ♥

I KNOW I KNOW~!!!! SHE’S CUTE!!! ~ =)

anyway..

u wanna know what happens when JuJu smells her treat comin’ haha!

1st THIS!

and then this!

all the from

dilys

Asience ♥

2 May

ALRIGHT!

that day i went to watsons.. and i couldnt believe that ASIENCE IS SOLD AT OUR TEENY WEENY WATSONS!! AWESOME! (the website says that it is only available at SELECTED watsons)

i knew about Asience went i went to their website. Actually i was looking for Kao Essential. But unfortunately, i dont think M’sia’s selling it.However, it’s selling Asience.

okay, for those who don’t know what is Asience,

i believe that this word “Asience” come from the word Asian.

WHY I SAY SO?

that’s cuz this product is DESIGNED FOR ASIAN HAIR! MEGA AWESOME

this product is also made in Japan.

rite, here’s the one i bought for my hair. Nature Smooth

YEP! the colours aren’t THAT attractive like how Kao Essential is.. BUT! THE RESULTS ARE AMAZING!

let me tell you whats in it,

when i used this, it has a MEGA AWESOME fragrance.. not to say that it is NICER SMELLING than Herbal Essences. but it has a real soothing smell..SO THATS GREAT!

right..a few natural ingredients

1st ) Pearl Protein

i believe many shampoo’s have this..but whats it for??

– Penetrates deep into the core to repair protein-loss from colouring and styling.

now you know.. LOL

2nd) Shell Ginger Extract

– Softens hair leaving it light, easily manageable and supple from root to tip

3rd ) Aloe Extract

yep – PROTECTS

– Protects your hair from the damaging effects of sunlight and dryness

LOVING THE PROTECTION FROM SUNLIGHT THINGY!! =)

right..so if you’ve noticed, HYDRATION is SOOOO IN NOW! mostly everything you buy, they are always emphasizing on HYDRATION, MOISTURIZING etc etc..

so in this shampoo.. i’d say it has DOUBLE HYDRATION!

4th )Camellia Oil

– Natural moisturizer that is easily absorbed into hair to restore its luster from within

(loving this picture!) ♥

5th ) Ginseng Extract

– Natural moisturizer bla bla bla..same like the 4th one.. lol!

btw, when u use this product, u could actually smell a tinge of ginseng.. and the shampoo doesnt smell FAKE! when i say fake, i mean like it’s filled with chemicals like that.. get it? lol

here’s the other product,

INNER RICH!

this product is mainly for normal to dry, frizzy hair that is prone to breakage..

the natural ingredients are the same as Nature Smooth..

in Malaysia, only two of these products are sold..

but in other countries, there is a PINK♥ one.. it’s called Smooth Therapy.. GOSH! WHY CANT MALAYSIA HAVE IT?!

there are also hair masks and stuff..

but like i said, MALAYSIA TARAK! =.=ll

so yea..

hope the girls will try to use it..cuz my hair SERIOUSLY FELT LIGHT AND BOUNCY AFTER USING IT!! U SHOULD TRY!!

now it has a limited addition pack.. they are in small bottles.. for the whole pack, it’s around 26 bucks.. i bought the bigger bottles.. they are sold seperately, so one bottle of shampoo costs around 29 bucks..yea.. LOL!

SO GO GET URSELF ONE!!! IT’S DESIGNED FOR PPL

LIKE YOU!!! =)

and me..

dilys